Friday 15 July 2011

setiap hari adalah pengalaman yg mendewasakan diri

Assalamualaikum buat hati2 yg maseh lg Allah beri nikmat kehidupan...


kdang2 aku tpiker... payah nye la hdup di prantauan... tp aku mseh lg yakin dan pecaye yg aku boleh study n excell in exam... hdup relax n comfort kt bumi firaun n nabi musa neyh... kdang2 aku pn jd pelik... knpa mende neyh jd mcm neyh... n nape mende tuh jd cm neyh... serabut tau x kenkadang  klo pker... smpe kn kenkadang aku dh x tau la nk buat ape...


ok then back to the topic... aku nk share la sket ape yg dh aku lalui spanjang aku hdup kt bumi mesir yg 3 days to go 3bulan aku kt sni... haha bru je nk msuk 3 bulan kt sni... but aku rse ade dh la sket pngalaman... bukan pngalaman yg besar n hiperbola sgat pn... just pngalaman2 kecil yg jd unsur tmbahan dlam khidupan hrian aku...


first skali... dengan ape yg aku nk ckap aku rse baek aku clarify balek ape aku tujuan utama aku  start walking with blog neyh... sbb nye aku ade multi perasaan dlam dri aku n kite smua kn... so aku rse dri pde aku simpan je perasaan yg bad tuh dlam hti aku... jdi kn hati aku tmpt timbunan sampah... baek la aku lepas je... sbb tu aku sket pn x kesah dngan ape yg org akn bce n ape yg org akn pker dri ape yg aku cbe nk smpekan... aku really appreciate sesape yg bg pndangan but aku jugak appreciate sape yg x suke dgan ape yg aku tles n boleh blah dri blog neyh n hdup aku...


sbb nye aku bukan main actor pn dlam pentas lakonan dunia yg sementara neyh... aku pn x tau sape la aku akn jd dlam dunia neyh... mgkin cebisan smpah or mgkin cheese cake yg sedap, org suke mkan or mgkin emas yg berharga, org suke beli simpan n pkai... tp really aku just nk clarify ape dlam blog neyh aku nk tles ape yg aku rsakan... ape yg aku lihat, pandang, dengar n smua yg blaku dlam hdup neyh... but sejujurnye aku akn cube luahkan scara politely la... kenkadang pngalaman yg sgat ... make my mind also stuck...


BENUA AFRICA-MESIR-SHARKIA GOVERNORATE-ZAGAZIG-SALAM SAID NAWI-IMARAH BABA SAID-TINGKAT SATU-KANAN-BILIK KIRI FIRST PINTU-MEJA STUDY KANAN


huhu.. tu la... aku nye coordinate...


aku akan mula cuba mencari makna sebuah kehidupan... matlamat aku... doakanlah...

No comments:

Post a Comment